lørdag 18. august 2007

amigos, adios adios...

På torsdag tok jeg de siste vaksinene, og regningen kom på den nette sum av 1470. Selv sitter jeg igjen med heptaitt B, gulfeber, tyfoidfeber, en drikkevaksine og en liten haug barnevaksiner. Og en følelse av å ha en snikende influensa. Stakkars kroppen min. Får tilbringe den siste lørdagskvelden på sofaen med film på tv :)

Den har ikke akkurat fått slappa av i det siste heller. Torsdag kom noen av venninnene mine fra Halden, og vi hadde en koselig kveld :) I går hadde jeg rekekalas med noen andre venninner, og vi fikk prøvd både myggnettingen og salsafoten. Tusen takk for en fantastisk kveld, jenter :)

Ellers så er jeg så godt som klar til å reise. Det eneste som skal gjøres, er å lese litt mer spansk og en tur ut til Hurumlandet for å si hadet til de gamle besteforeldrene mine.