I Nicaragua har de 17. mai hver eneste dag. Korps og flagg i gatene. Og i Nicaragua er det stoooor fare for å våkne med en 1 cm muselort i fotenden. Og selvfølgelig et par myggstikk..
Jeg hadde en veldig fin bursdag i går. Takk for alle de koselige hilsenene. Forteller mer om det senere, - nå skal jeg en kort tur på skolen før jeg stikker på en liten helgetur :)
Adios!
fredag 7. september 2007
superkort oppdatering
Lagt inn av
Gøril
kl.
05:55
0
kommentarer
Abonner på:
Innlegg (Atom)