fredag 7. september 2007

superkort oppdatering

I Nicaragua har de 17. mai hver eneste dag. Korps og flagg i gatene. Og i Nicaragua er det stoooor fare for å våkne med en 1 cm muselort i fotenden. Og selvfølgelig et par myggstikk..

Jeg hadde en veldig fin bursdag i går. Takk for alle de koselige hilsenene. Forteller mer om det senere, - nå skal jeg en kort tur på skolen før jeg stikker på en liten helgetur :)

Adios!

Ingen kommentarer: