Jeg har ikke tid til å skrive blogg, for jeg har lyst til å bli ferdig med eksamenen så raskt som mulig, sånn at jeg kan leve luksuslivet her i Costa Rica. For det er virkelig luksus å dusje i brennhett vann, sitte i en sofa, ligge under en dyne, fryse litt om natta og se at rundt deg er det rene fine omgivelser og ferske blomster på bordet. Har ikke fått testa ut hverken svømmebassenget eller kokken enda, men det kommer, det kommer!
Tone og Nina; for å si det sånn - jeg trenger ikke brunost og knekkebrød på noen uker! Håper dere også har det fint i Honduras! :P Sees på Cuba!
søndag 25. november 2007
Luksusliv
Lagt inn av
Gøril
kl.
10:03
4
kommentarer
Abonner på:
Innlegg (Atom)