søndag 25. november 2007

Luksusliv

Jeg har ikke tid til å skrive blogg, for jeg har lyst til å bli ferdig med eksamenen så raskt som mulig, sånn at jeg kan leve luksuslivet her i Costa Rica. For det er virkelig luksus å dusje i brennhett vann, sitte i en sofa, ligge under en dyne, fryse litt om natta og se at rundt deg er det rene fine omgivelser og ferske blomster på bordet. Har ikke fått testa ut hverken svømmebassenget eller kokken enda, men det kommer, det kommer!

Tone og Nina; for å si det sånn - jeg trenger ikke brunost og knekkebrød på noen uker! Håper dere også har det fint i Honduras! :P Sees på Cuba!

4 kommentarer:

Tone sa...

Vi har ogsaa varmt vann saa, i alle fall lunka hvis vi har kun en oerliten straale... ;)

Kos deg du chele! Savner deg allerede...

Gøril sa...

Veit du, Tone... Jeg har tenkt på en sak. Du kunne aldri i livet ha vært her -det kryr av edderkopper. I går så jeg den største edderkoppen jeg har sett innendørs før, og den var på størrelse med de på krokodilleturen. Og i dag da jeg satt ved bassenget kravla den en edderkopp med størrelse med 5-cordobas på leggen min. Og det er spindelvev everywhere!

Så sånn er det. Håper det ikke er spidere der du er!

Katti og CC sa...

Nyt maten mens du kan... :P

Anonym sa...

Så godt å høre, Gøril! Kos deg masse med varmt vann, og forhåpentligvis god mat. Og alle de andre småtingene du har savnet:)