søndag 11. november 2007

Hvor er Gøril a?

Hvis noen lurer på hvor jeg har tatt veien - sjekk bloggen til Ingunn.

I morgen er det eksamen og jeg føler meg ikke så flink som jeg pleier. Men tar det likevel helt med ro. Skal på kino i kveld. Var i går og. Og da var det ildfluer i taket.