Hvis noen lurer på hvor jeg har tatt veien - sjekk bloggen til Ingunn.
I morgen er det eksamen og jeg føler meg ikke så flink som jeg pleier. Men tar det likevel helt med ro. Skal på kino i kveld. Var i går og. Og da var det ildfluer i taket.
søndag 11. november 2007
Hvor er Gøril a?
Lagt inn av
Gøril
kl.
15:17
3
kommentarer
Abonner på:
Innlegg (Atom)