I dag har Esteban lært oss å se på solnedgangen på costaricansk vis. Jeg er litt snurt fordi jeg har levd i 23 år og ikke kunnet det før, men hey - nå kan jeg det og det er vel alt som teller.
Å se på solnedgangen på costaricansk vis er egentlig ganske likt som andre solnedganger. Men akkurat når solen går ned under horisonten, og man ikke kan se sola mer, da gjør man en høyt hopp. Og plutselig er sola der igjen :) Og om man gjør enda et hopp så er den ikke der...
Det er bare så artig å faktisk kunne se over horisonten bare ved å hoppe litt. Som jeg kødder med jorda! Fasinert ja... :)
torsdag 29. november 2007
solnedgang på costaricansk vis
Lagt inn av
Gøril
kl.
18:40
2
kommentarer
Abonner på:
Innlegg (Atom)