Uff, så dumt det var at jeg ikke hadde med meg kameraet i dag! Da jeg var på vei hjem fra vaskeriet så jeg nemlig det morsomste jeg har sett i Nicaragua så langt. Her i byen bruker de fremdeles hest og kjerre som fremkomstmiddel (de har biler og altså!), og den familien jeg møtte i dag hadde virkelig fått oppdatert kjerra si. VINRØD PLYSJSOFA! Den var altfor stor for vogna, og sto ut på begge sider, og var spent fast med metervis av tykt tau. Oppi satt det en mann, en gammel dame og en ung dame. Og de så veldig fornøyde ut! Det morsomste var egentlig å se dem bakfra, for da så jeg hele sofaen! :D Jeg smiler fremdeles! Neste gang skal jeg være forberedt!
(I kveld er det forresten finale i 1. divisjon i baseball, og León spiller mot erkerivalen Granada. Og vi skal være der! Heia León!)
onsdag 19. september 2007
Et artig syn
Lagt inn av
Gøril
kl.
15:24
0
kommentarer
Abonner på:
Innlegg (Atom)