I dag var Kaja, Inger Lise og jeg på spinning. (Ja, det finnes faktisk spinning i León!) Det er annerledes enn norske spinningtimer, men det går jo ut på det samme. Sykle etter musikk! Vi følger instruktøren og sykler stående, sykler sittende, sykler sittende men liggende over styret, og så har vi en som sitter i 2 sekunder og står i 2 sekunder. Og av og til skal vi sykle på alt vi kan. Og musikken er den samme som da jeg var 12-14 år. I'm blue, baby! Eller muligens rød!
Et "krøllebilde" til mamma. Rød og god.