tirsdag 25. september 2007

Treningsdokumentasjon

I dag var Kaja, Inger Lise og jeg på spinning. (Ja, det finnes faktisk spinning i León!) Det er annerledes enn norske spinningtimer, men det går jo ut på det samme. Sykle etter musikk! Vi følger instruktøren og sykler stående, sykler sittende, sykler sittende men liggende over styret, og så har vi en som sitter i 2 sekunder og står i 2 sekunder. Og av og til skal vi sykle på alt vi kan. Og musikken er den samme som da jeg var 12-14 år. I'm blue, baby! Eller muligens rød!

Tre jenter etter spinning!
Vi synes det er litt artig at vi blir så sykt svette, så da må man ta bilder.
Et "krøllebilde" til mamma. Rød og god.


Trene litt muskler hjemme, før dusjen!


Sliiiiten... Glinser av svette på leggene til og med!

1 kommentar:

Besta's Beste sa...

HEI PÅ DERE. Flott at dere er i aktivitet. Ny shorts, ser jeg. Joda du er både mer svett og sprekere enn det jeg noen gang kommer til å bli. Krøllene er jeg fortsatt litt betatt av. (smil, smil) Kjøttkaker, pinnekjøtt, brunost og alt det der er her når du kommer hjem, ingen fare. Kos deg disse få ukene som er igjen med loff, syltetøy og bønner. Det har vi ikke her på berget. Da kommer du til å savne det....Ja, og så hornmusikk og at strømmen skal forsvinne da, spesielt natt til lørdager.... Glad i deg. Mamma.