onsdag 28. november 2007

Drøm om mørket

Jeg drømte at det var mørkt. Og jeg var ute. Alene. Plutselig ble jeg redd og lurte på hva i huleste heite jeg gjorde ute og alene, sånn sent på kvelden. Jeg begynte å se meg om etter smellkyssendene latinogutter. Og det var da jeg så kirken. Den var opplyst og stråle utover torget jeg sto på. Rundt meg var det hvite mennesker med mye klær. Og snø. Jeg hadde på meg boblejakke og vintersko. Og så gikk jeg rolig videre, for jeg var jo hjemme.


Jeg har ikke gått alene i mørket på snart 4 måneder. Bortsett fra den gangen jeg småløp fra Casa Colibri - bare et par hundre meter, og jeg følte det som om jeg drev med risikosport. Gleder meg til å kunne ta meg en spasertur alene i skumringen <3.