I kveld er siste kvelden i León. Jeg har vært med venner på Mediterraneo og spist pan con aioli og den siste retten med kylling jeg ikke hadde prøvd. God forresten.
Selv om jeg gleder meg til å reise videre, er det mye jeg kommer til å savne med León. Det har jo tross alt vært "byen min" i 3 måneder nå.
Jeg kommer til å savne:
- Casa Santiago; Ok, selv om vi hadde ekkelt kjøkken, ja, vi bodde lengst fra sentrum, og riktig, vi sleit litt med strømmen. Men casa Santiago var "oss"! :) Også hadde vi jo bad på rommet! :p Og den fine verandaen vår!
- Ferskpressa juice i alle slags smaker til en billig penge
- Billige taxiturer
- Alt det morsomme som skjer! Jeg klarer ikke helt å forklare men, hvis jeg tar meg en gåtur gjennom León, så finnes det alltid noe som får meg til å le.
- Synet av en hel familie på en sykkel
- Den schizofrene mannen som elsker jenter fra Norge! Un gran beso!
- Måtte sove med sovebrillene mine, fordi Inger Lise, Kaja og jeg har litt forskjellige døgnrytmer
- Butikken på hjørnet
- Den gule kirken når det er solnedgang
- Vaskedamenes hyling om morgenen (ja, en eller annen gang kommer jeg til å begynne å savne dette, hvor sært det enn er)
- Bussturene til og fra skolen.
- At Ingunn bor i samme by <3
- Alle de nye vennene jeg har fått
- Lyden av gekkoer
- Filete de pollo con salsa de curry på Taquesal
- Datene til Kaja og meg på Hollywood Pizza
- Gallo Pinto??? Hehe, kanskje!?
- synet av vulkanene når man kjører mellom Managua og León
- Si alguna vez, Donde esta mi amor og den sangen jeg aaaldri får riktig navn på!
- Flor de Caña
- Pixa y pexi
- Den søte kelneren på Mediterraneo
- Tuting i hytt og pine - ja, kan være veldig plagsomt, men veldig sjarmerende og!
- Lukten av OFF! myggspray
- Hengekøyer!
- San Cristobal
Jeg har hatt et kjempefint opphold i León, ingen tvil om det! Rart å skulle reise videre i morgen tidlig. Vi snakkes godtfolk, nå er jeg på vei hjem!
fredag 23. november 2007
Adios León!
Lagt inn av
Gøril
kl.
16:31
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar