I dag har jeg endelig fått tilbakemelding på at jeg har fått godkjent spansk 1 som en del av lærerutdanninga. Vet ikke hvor mye jeg har fortalt i bloggen her, men etter to uker på spansk 2, dumpa jeg ned på spansk 1 fordi spansk 2 ble for vanskelig. Det var et vanskelig valg å ta, siden jeg ikke ville få det godkjent, og derfor måtte belage meg på å ta 45 studiepoeng til våren. Likevel ble det enkelt når jeg så hvordan humøret steg da jeg gikk spansk 1, og jeg fikk mer tid til venner og opplevelsene! (Takk til alle som oppmunta meg!)
Gjennom disse 3 månedene har jeg krangla frem og tilbake med HIØ og UIO, og vært veldig usikker på hva våren skulle bringe. Skulle jeg klare å finne 45 studiepoeng å ta? Men i dag kom altså gledesnyheten som gjorde at jeg kasta meg rundt halsen på Nina, og da jeg fortalte det til Tone da hun pussa tenna fikk jeg håret fullt av tannkrem. Det er koselig å se at så mange gleder seg med meg.
Nei og nei, nå ble jeg nesten litt sentimental og skriver med store voksneord. Anyway - jeg er happy i dag, og har fått mer motivasjon til å skriveskriveskrive på hjemmeeksamenen!
Hejdå! (Og et innlegg til er på vei i hodet - siste dag i Nicaragua skal skrives om!)
fredag 23. november 2007
Hæla i taket!
Lagt inn av
Gøril
kl.
07:41
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar