Dagene går, og nå har det blitt 3 uker til avreise. I dag har jeg hatt fri fra jobb, og dagen har for det meste blitt tilbragt på biblioteket med en haug spanskbøker. Jeg har meldt meg på spansk2, som er et kurs for folk med "litt" forkunnskaper. Jeg vil nå si at jeg trenger en hel god del av de forkunnskapene, så jeg frisker opp litt spansk fra vgs, hver dag :) (nesten i all fall!)
Har også begynt å tenke på pakking. Det er jo en god del som skal med, når man skal være borte i 4 mnd. Men samtidig skal man ikke drasse på for mye. Alt skal være nøye gjennomtenkt. Og tenk om jeg har glemt no viktig! I morgen skal jeg titte litt på sandaler og myggnetting.
Og sånn går no dagan...
onsdag 1. august 2007
Forberedelser
Lagt inn av
Gøril
kl.
09:04
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar