søndag 11. november 2007

Hvor er Gøril a?

Hvis noen lurer på hvor jeg har tatt veien - sjekk bloggen til Ingunn.

I morgen er det eksamen og jeg føler meg ikke så flink som jeg pleier. Men tar det likevel helt med ro. Skal på kino i kveld. Var i går og. Og da var det ildfluer i taket.

3 kommentarer:

Karina sa...

Jeg har min første eksamen på universitetet i morgen, og gruer meg ihjel! I går kveld skalv jeg, og klarte ikke å konsentrere meg.. Jeg er jo ikke ute etter å få så god karakter, men klarer ikke å slappe av allikevel. Aner ikke hvordan det vil gå egentlig.

Gøril sa...

Hei, Karina. Da jeg hadde min første eksamen på høgskolen, så måtte jeg grine litt før jeg gikk inn i lokalet. Men det gikk bra, og alle etterpå har gått tålig bra og. Men det er alltid litt skummelt med eksamen, desverre :( Håper det går bra for deg - jeg krysser fingrene!

Karina sa...

Det gikk visst ikke så bra tror jeg... Men jeg vet jo ingenting før jeg får svar. Nå må jeg bare prøve å konsentrere meg om neste eksamen. :(