Hvis noen lurer på hvor jeg har tatt veien - sjekk bloggen til Ingunn.
I morgen er det eksamen og jeg føler meg ikke så flink som jeg pleier. Men tar det likevel helt med ro. Skal på kino i kveld. Var i går og. Og da var det ildfluer i taket.
søndag 11. november 2007
Hvor er Gøril a?
Lagt inn av
Gøril
kl.
15:17
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
3 kommentarer:
Jeg har min første eksamen på universitetet i morgen, og gruer meg ihjel! I går kveld skalv jeg, og klarte ikke å konsentrere meg.. Jeg er jo ikke ute etter å få så god karakter, men klarer ikke å slappe av allikevel. Aner ikke hvordan det vil gå egentlig.
Hei, Karina. Da jeg hadde min første eksamen på høgskolen, så måtte jeg grine litt før jeg gikk inn i lokalet. Men det gikk bra, og alle etterpå har gått tålig bra og. Men det er alltid litt skummelt med eksamen, desverre :( Håper det går bra for deg - jeg krysser fingrene!
Det gikk visst ikke så bra tror jeg... Men jeg vet jo ingenting før jeg får svar. Nå må jeg bare prøve å konsentrere meg om neste eksamen. :(
Legg inn en kommentar