tirsdag 28. august 2007

en skoledag


I dag hadde jeg det fint på skolen.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som du ikke har det så aller verst på skolen! Gøy å lese innleggene dine, og veldig godt å høre at du har det bra! Hvor mange har du brukt?
Savner deg litt og er masse glad i deg! Kørst

Anonym sa...

Ser man det! En sånn skole dag, kunne jeg også holdt ut :-) Ikke glem solfakto!

- Morten -