bestemte seg plutselig for å reise til et land langt i vest, for å studere. Spansk, spanish, español. Reise vekk fra venner, men også treffe nye. Se på fisker under vannet, og rutsje ned svarte vulkaner. Å oppleve, opplever, opplevde.
Det ser ut som du ikke har det så aller verst på skolen! Gøy å lese innleggene dine, og veldig godt å høre at du har det bra! Hvor mange har du brukt? Savner deg litt og er masse glad i deg! Kørst
2 kommentarer:
Det ser ut som du ikke har det så aller verst på skolen! Gøy å lese innleggene dine, og veldig godt å høre at du har det bra! Hvor mange har du brukt?
Savner deg litt og er masse glad i deg! Kørst
Ser man det! En sånn skole dag, kunne jeg også holdt ut :-) Ikke glem solfakto!
- Morten -
Legg inn en kommentar