
Miami er varmt. Miami er strand. Miami er feite biler og feite folk. Miami er glorete bikinier. Miami er The OTHER daiqurie-bar. Miami er pelikaner. Miami er gode middager.
Ellers er alt i den fineste orden :) Jeg har det fint på tur, og folka jeg reiser med er ordentlige fine. I kveld er den siste kvelden her i Miami, og vi tenker å ta en tur til Art Deco.
I morgen reiser vi videre til Nicaragua. Det blir utrolig spennende. Endelig skal vi ta fatt på hovedretten, selv om forretten var fantastisk :)
fredag 24. august 2007
Welcome to Miami
Lagt inn av
Gøril
kl.
13:19
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
3 kommentarer:
ååååh - det hørtes deilig ut. Så deilig ut også for den saks skyld :D Fint bilde!
God tur videre:)
Klem
Lurer veldig på hva du drikker her jeg da ;)
Njaa... champangebrus? Er i all fall voksenbrus :)
Legg inn en kommentar