fredag 24. august 2007

Welcome to Miami


Miami er varmt. Miami er strand. Miami er feite biler og feite folk. Miami er glorete bikinier. Miami er The OTHER daiqurie-bar. Miami er pelikaner. Miami er gode middager.

Ellers er alt i den fineste orden :) Jeg har det fint på tur, og folka jeg reiser med er ordentlige fine. I kveld er den siste kvelden her i Miami, og vi tenker å ta en tur til Art Deco.

I morgen reiser vi videre til Nicaragua. Det blir utrolig spennende. Endelig skal vi ta fatt på hovedretten, selv om forretten var fantastisk :)

3 kommentarer:

ForDeMinste sa...

ååååh - det hørtes deilig ut. Så deilig ut også for den saks skyld :D Fint bilde!

God tur videre:)

Klem

torilg sa...

Lurer veldig på hva du drikker her jeg da ;)

Gøril sa...

Njaa... champangebrus? Er i all fall voksenbrus :)