En blogg om studielivet i Nicaragua, og reisene i Latin-Amerika.
Hola Gøril. Fotografia perfecto. -B&S-
Utrolig fint og levende bilde! Jeg ville hatt det på veggen etter hvert :) Remember the rain in nica!Klem klem u
Legg inn en kommentar
2 kommentarer:
Hola Gøril. Fotografia perfecto.
-B&S-
Utrolig fint og levende bilde! Jeg ville hatt det på veggen etter hvert :) Remember the rain in nica!
Klem klem u
Legg inn en kommentar