fredag 21. september 2007

ei lita jente og ettermiddagsregnet






2 kommentarer:

Unknown sa...

Hola Gøril. Fotografia perfecto.
-B&S-

Anonym sa...

Utrolig fint og levende bilde! Jeg ville hatt det på veggen etter hvert :) Remember the rain in nica!
Klem klem u