onsdag 24. oktober 2007

Mormor

Av og til er det ting som skjer hjemme, som gjør at man har lyst til å være der. I går fortalte pappa at mormor var lagt inn på sykehuset med pusteproblemer. I dag har jeg fått en ny melding om at ting er mye bedre med henne. Mormor er en gammel, men sterk og sta dame, så jeg har egentlig ikke vært i tvil om at hun kun trenger noen dager i en hvit seng, hvor alle tar seg av henne. Og jeg har lyst til å være en av dem som kommer på besøk til henne, med roser som kan stå på nattbordet.


Håper du blir raskt frisk, mormor :) Jeg er veldig glad i deg, og tenker på deg!

Ingen kommentarer: