Vi tok ikke no bilder før vi kom til Tapachula. Var litt skummelt å vifte med kameraet, og vi tok alltid forhåndsregler og var på den sikre siden. (Jadda, pappa...)
Litt bilder fra byen.

På grensa på vei nedover igjen fikk vi våre første stempler, og jeg er både sliten og happyhappyhappy!Vi har kommet oss til Antigua, og taxien er lasteplanet på en pickup.

Utsikten fra rommet.



Bakeriet på andre siden av gata hvor vi kjøpte krydderkake til frokost da vi skulle til Chichicastenango.

Jeg hadde en prosjektoppgave i Latin Amerika-studier, og jeg måtte snakke med innbyggerne i Antigua...

Utsikten fra rommet.
Bakeriet på andre siden av gata hvor vi kjøpte krydderkake til frokost da vi skulle til Chichicastenango.
Jeg hadde en prosjektoppgave i Latin Amerika-studier, og jeg måtte snakke med innbyggerne i Antigua...
Men jeg hadde ikke lyst, og ble furt.



Chichicastenango



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar