I dag har jeg vært med i innspillinga av et nytt program fra Travel Channel om Nicaragua... Neida, bare kødda :p Men de føltes nesten sånn, der vi satt i en motorbåt på en brun elv, mens vi speida etter krokodiller. Vi, 7 jenter fra skolen og jeg, har nemlig vært på krokodilletur i naturreservatet i nærheten av skolen...
Check it out!

Siden det var lavvann måtte vi gå et lite stykke for å komme til båten.

Hunden måtte bli igjen på stranda.

Vanskelig med båt og lavvann!

Redningsvester har man, men i Nica funker de best som sitteputer.

Rápido - rápido!!



Her er det egentlig en krokodille ...

Fornøyde jenter - Sofie, Sanna og Kine.

Ingunn og Tone

Nicaraguas stolteste gutt i dag. Han fanga en krokodille med bare hendene, så litt tøff var han jo!

Og Ingunn var tøff hun og, og ga krokodilla en klem. Jeg bare klappa den litt på magen jeg...
Vi så også Nicaraguas mest sjeldne fugl - ser ut som en trestokk egentlig, mange andre fugler, en vaskebjørn og dødlige edderkopper.
3 kommentarer:
Hola Seta :-)
Hoy, tengo "snorkling" fuera de la playa pública en Arguineguin. Tragué muchos de agua!! MUCHOS!! :-( Pero era divertido ver todos los pescados pequeños. ¡Estamos teniendo tan esta noche pescados para la cena!
Goce de las sus semanas pasadas en Nicaragua. Es demasiado pronto Navidad
- Hermano Morten -
Hvem er det som har hjulpet deg med spansken a, brodern?! :p
Jeg tenkte jeg skulle lære meg litt, så vi kan snakke sammen, så du ikke glemmer! :-)
- Morten -
Legg inn en kommentar