onsdag 7. november 2007

Bilder fra Corn Island

Vi seilte til Karibien og ankret opp i natt.
Hadde hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt.



Egentlig er luftfart innenlands i Nicaragua et helt blogginnlegg for seg selv. Men raskt oppsummert - man får boardingpass som er laget av tre, piping i sikkerhetskontrollen bryr man seg ikke om, flyvertinna henger i døra til pilotene og snakker halve turen... og da vi hadde pause i Bluefields for å plukke opp flere passasjerer, så gikk pilotene ut og lot dørene til styrehuset være på vidt gap, så da satt vi der, tre norske jenter, og hadde flyet for oss selv.

Big Corn Island fra lufta


Kokosnøtta på stranda...


Martas Bed and Breakfast - koselig hotell! Og siden vi var nesten de eneste gjestene, så klarte Tone og Ingunn å prute det ned ganske så bra. Vi lærer oss kunstnene.



Æææ, TV! Jeg hadde ikke sett tv siden jeg dro hjemmefra, bortsett fra den halve Friends-episoden i Miami. Vi så Sex og singelliv, Greys Anatomy (sesong 4!), en eller annen film, Reba...

Tv-titting!


Meg på verandaen med utsikt over hagen og sjøen.

Ellery er mannen til Martha, og dette er båten hans ...

Stranda mot nord

Vi tar en liten photoshot siden bakgrunnen er så nydelig :p



Her kosa vi oss :D


Frokost - man kunne velge mellom omelett og pannekake.

En iguana holdt til i hagen.

Og en gekko på gardina...

Deilig temperatur.

Blir det no sol i dag da?


Tone er fryktlig optimistisk



Jadda!

To gode venner, Tone og Ingunn.



Nicaragua er så grønt og øde!

Himmelen brenner i Managua.

Ingen kommentarer: