Jeg har kanskje skrevet en del om mat? I all fall snakka om det med folk på msn og sånn. Og det er en grunn til det. Gjett hva dette er da? Kyllingburrito? Ja!!!
Eller litt løs mage som man også kan kalle det. I all fall om man ikke vet at det er bønnestuing. Vær så snill og ikke server meg brune bønner når jeg kommer hjem! PLEASE!
Ellers er eksamen i gang, og det jobbes hardt med etnisitet, globalisering og moderniseringsprosesser. Vi leker sosialantropologer hele gjengen. Kanskje derfor dette barnslige innlegget kom akkurta nå!
mandag 19. november 2007
Bæsjemat!
Lagt inn av
Gøril
kl.
10:41
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
1 kommentar:
Å gud... jeg fikk vondt i magen bare av bildet... grooooose!
Legg inn en kommentar