lørdag 1. desember 2007

siste kveld i Costa Rica

Nå sitter jeg i ranchoen med en liten kopp kaffe og ser himmelen blir rød. Sola går snart ned. Kaja ioog jeg har en kake i ovnen, og snart står Line, Linda, Birgitte og Camilla på døra. Vi skal grille og kose oss. I morgen kveld er vi på Cuba, og det er ikke lenge til vi er hjemme nå.

Det handler ikke lengre om knekkebrød og brunost...

Jeg synes det er veldig rart å tenke på. Hjem. Har gledet meg masse til å komme hjem, og nå er det like rundt hjørnet. Det kan faktisk hende at det er siste gang jeg oppdaterer bloggen min før jeg har kommet trygt hjem til Drammen. Litt vemodig og. Soppen og jeg. Egentlig er det brødrene som kaller meg Soppen, men nå kaller dere bloggen for Soppen :) Jeje!

Hasta la vista, amigos!

Barbeint i varm sjø, solen farga himmelen rød, minnene vil aldri dø - Idyll

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi.. Soppen er ett bra navn!
Men nå skal det bli godt å få deg hjem, så vi kan sammenligne brunfarge på armene!

Jeg jobber forresten sammen med broren til Birgitte for tiden.

- Morten -