På grunn av regntid så er internettet på casaen nede. Det har fått inn litt for mye fuktighet i routern, gitt... Så nå sitter jeg på en annen casa, men batteriet er straks tomt. Regntid betyr at det er grått midt på dagen, og man skal ikke se bort i fra at det kommer en liten skur. Skolen er flytta fra stranda til byen. Høyere opp i landet regner det betraktelig mer, og forsiden av dagens avis viser en mann som står med vann til skuldrene.
Jeg har hatt det veldig bra på tur - har mye å fortelle og mange bilder å vise frem. Har ikke tid nå (dere skulle visst hvor mye lekser jeg har, hvor lite spansk jeg egentlig kan, hvor stressa jeg er for at eksamen er om 3 uker allerede, og en bitteliten klump med hjemlengsel som gjør alt litt ekstra tungt), men dere skal få en liten smakebit mens dere venter tålmodig :)Det ble en del kalde bussturer. Men vi er ved godt mot - her på grensa mellom Mexico og Guatemala.

Jeg får mayaindianerflette... Og hu dama er virkelig gææren og veit å lure turister. Kunne fått seg jobb på Gran Canaria!
¨¨
Kafeliv i Antigua... Var utrolig deilig å sitte på en vanlig kafé igjen, og faktisk få noe som ligna på kaffe :) Ironisk nok vinner Nicaragua priser for bra kaffe, men i landet selger de bare pulverkaffe. Mer om det siden - nå sier dataen takk for seg!
tirsdag 16. oktober 2007
en liten smakebit
Lagt inn av
Gøril
kl.
12:35
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Hehe, du smiler alltid så mykje på bilete. Visste du det?
Eg klagar ikkje, unge piker skal smile, det har eg alltid sagt.
*vinke til frå Noreg*
Jeg er enig med Hastur, du smiler på bildene og gjør meg glad. :-)
Regntid høres spennende ut, men jeg skulle ønske jeg kunne spare litt av det beste med høsten til deg til du kommer hjem.
Legg inn en kommentar