onsdag 10. oktober 2007

Hoest paa min planet

Mexico var kjempeartig, og naa har vi begynt turen nedover mot Nicaragua. Har stoppa i Antigua som ligger en times tid utenfor Guatemala City. Og her er det KALDT. I skrivende stund er klokka snart elleve om morgenen og jeg har paa meg hettegenser og olabukse. Skyene henger tungt over byen, og det DUSKREGNER! Jeg har paadratt meg en liten forkjoelse og er dritglad for at jeg tok med otrivin paa tur :) Har til og med kjoept meg ullteppe og skjerf.

Saa naa har jeg opplevd hoesten jeg og. Har savna det aa vaakne og kjenne at det blaaser kald vind inn i rommet. Savna regn om morgenen og foelelsen av aa maatte kle paa seg. Men naa holder det for i aar. Jeg kan dra tilbake til Le'on og nyte de siste maanedene med varme dager :)

Reiser nedover til Nicaragua paa loerdag morgen. Oppdatering med bilder venter. Vi har det kjempefint paa tur og opplever mye rart. Ingenting aa bekymre seg for :)

Ingen kommentarer: