Da sitter jeg paa en internett-kafe i San Salvador. Har vaert en lang dag for oss, saa snart skal vi koeye. Har mye aa fortelle om, men jeg er altfor gira/stressa til aa kunne fortelle naa. Men jeg kan si saapass at bussen plutselig ble stuck i en mileslang koe paa grensa mellom Honduras og El Salvador og vi maatte ta beina fatt. Kledd i joggebukse, fleecegenser og nye sko. Et oeyeblikk (ca 5 min) var jeg til og med paa egenhaand i det store utland i tuk-tuk med ukjente mennesker, mens Igunn var plassert paa en annen tuk-tuk. Har vokst minst tre meter paa dagens opplevelser. Er klar for nye eventyr i morgen... Tror jeg. Som Ingunn sier: Vi e itj backpackera. Vi e bare paa tur!
lørdag 6. oktober 2007
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar