I går var det avslutningsfest for skolen. Alle som jobber i Kulturstudier og alle elevene var der, og det var "tapas", liveband, stearinlys og god stemning. En verdig avslutning på studiet, med utdeling av råfine diplomer. Jeg tror jeg aldri hadde fått et så forseggjort diplom før :) Og
alle var glade på andre sine vegne, og applausen tok jo aldri noen ende.
Kvelden endte veldig fint på casaen med at Jonna og jeg rydde kjøleskapet for råttenmat, og så vaska Tone, mens jeg så på. Etterpå skrudde vi av alt lyset og la oss ned midt i "hagen", mens vi så på stjernene. Tone fikk en liten leksjon om sola, røde kjemper, hvite dverger, sorte hull og galakser. Vi så mange stjerneskudd, og tok kvelden da sola begynte å melde sin ankomst og hanene begynte å gale.
I dag har jeg brukt dagen på å flytte til Casa Colibri. Grunnen er at de bor innenfor strømsirkelen og har strøm 24/7. Det kan være greit med strøm til pcen og vifta når man skal gjøre ferdig en oppgave på litt mindre tid enn det man egentlig har. Det var merkelig å si hadet til Tone etter at vi hadde spist middag, og å bli med Nina hjem. Men her på Colibri er de kjempehyggelig, og alle har ønska meg velkommen, og de har til og med bakt sjokoladekake.
Noen bilder fra festen:
Hva man trenger for å dra på fest i Nica. Pepsi eller Cola, rom, Eurax og vin.
Meg, Ingrid fra Røa, Birgitte som halvveis bor i Drammen og Camilla som jeg skal reise med i Costa Rica.
Camilla har fått tak i NORSK MELKESJOKOLADE!
Line, Marbeli (gruppelæreren min) og meg.
Kaja er fryktelig glad i meg! Vi har bodd sammen i 3 mnd nå, og det har gått veldig bra. Heldigvis bor moren hennes i Lier :)
LA-lærer Silje, meg og feltsjef Rigo.
Federico, eller F-er'n vi kaller'n når han ikke skal forstå at vi snakker om han. Han er sjefen på Casa Santiago.
Nina er den nye romvenninna mi her på Casa Colibri. Før bodde hun med Ingunn.
Meg og Tone.
2 kommentarer:
Hei Gøril. Takk for mange flotte bilder, informasjon og natur/himmel opplevelser.Dere ser alle så glade, fornøyde og kjempebrune ut. Jeg forstår ikke at dere lengter hjem til Norge med tåke som henger tungt rundt hustakene.Kan ikke se Aas engang. Kaldt er det også.Folk som stresser mot jul,fortau og islagte gater. Nyt den siste mnd.Men... vi gleder oss til å få deg hjem og kjenne armene dine rundt halsen :-)mamma. (den nye toppen eller er det kjole, kledde du kjempe)
Så flink du er til å blogge Gøril, mange snertne bilder også;) *stor hardklem som bare kaja får til*
-kaja-
Legg inn en kommentar